lunes, 1 de marzo de 2010

Bases 41º Social Colón 2010

01. Local de joc
Club d’escacs Ateneu Colon, C/. Pujades 107, 08005 Barcelona
http://www.ateneucolon.org
02. Dates i horaris
Dissabtes matí del 13 de març al 15 de maig a les 10:30 h.
03. Sistema de joc
S’aplicarà el sistema suïs (amb el programa informàtic Swiss Manager), formant un únic grup de 8 rondes els dissabtes al matí a partir del 13 de març a les 10:30 hores.
Els dies de joc seran: 13, 20, 27 de març, 10, 17 i 24 d’abril, 8 i 15 de maig. Els dies 3 d’abril i 1 de maig no hi haurà ronda.

04. Ritme de joc
Les partides es jugaran a 1 hora 15 minuts per jugador més increment de 30 segons per jugada. Seran eliminats els jugadors que no es presentin a la primera ronda, sense avís previ.

05. Desempats
El sistema de desempat es sortejarà en finalitzar el torneig, essent possible les següents opcions: Bucholz brasileny, Puntuació Progressiva acumulativa i Sonnemborg-Berger.

06. Premis
1er. premi: Una paletilla de pernil + Trofeu
2on premi: Trofeu
3er premi: Trofeu
4rt premi: Trofeu
5è premi: Trofeu

Detalls per a tots els jugadors
Últim classificat: Una botifarra negra
Es farà l´entrega de premis al finalitzar l´última ronda.

07. Inscripcions
Per telèfon: Carles Godesard (615 941 930), Joan Lorda (659 529 581), Jordi Sabater (634 997 257 de 19 a 22 hores).
Per correu electrònic: ateneucolon@gmail.com indicant que és per al 41è Social Ateneu Colon, el nom, cognoms i telèfon de contacte.

9 comentarios:

Anónimo dijo...

Corre el rumor que Darias quiere participar en el Social del Colon...

Catulo dijo...

Efectivamente, parece que está interesado en participar a propuesta mia. Se trata de lograr un torneo grande así que todo el mundo es bien recibido, sea del club que sea, incluso si es no federado.

Catulo dijo...

De hecho, yo jugaré seguro. Intentaré igualar el record de Josep Navinés con tres sociales seguidos así que pido a todo el mundo que se apunte y me lo haga más difícil. Que luego no habrá quien me aguante...
Sobre todo, creo que tendrían que participar más coloneros. No es facil llegar a la 41º edición de un torneo y hay que cuidar estos eventos no sea que, por desidia, acaben desapareciendo...

Anónimo dijo...

Joan t´apunto? Ja ho he posat a la web del colon i un link als inscrits

Gode

Catulo dijo...

Apunta'm, apunta'm...

beto dijo...

hola gode, haber si el otro año, se juega los sabdos, en las tarde asi ,seria uno, mas , no, crees¡¡

saludos,, beto

Catulo dijo...

No desesperes Beto, siempre te quedará el Social Besòs... ;-)

Anónimo dijo...

"Se trata de lograr un torneo grande así que todo el mundo es bien recibido, sea del club que sea, incluso si es no federado"

Para asegurarte un trofeo??

Catulo dijo...

No hay trofeo al mejor federado, si lo dices por eso. En cualquier caso todos los presenten tendrán obsequio según dicen en las bases. No sé si será un lingote de oro o un caramelo de fresa...
Si lo dices por el trofeo de campeón, cuantos más seamos, mejor. Sería mezquino intentar ahogar la participación o no darle difusión para que fuera más asequible. Si luego no se apunta Kasparov al Social Colón pues que le vamos a hacer...