viernes, 26 de junio de 2009

Llorenç Maza y el asiatic chess


Llorenç Maza, antiguo colonero y excompañero de instituto, es un aficionado al ajedrez que actualmente milita en el Alella. Es abogado. Ganó dos veces el campeonato del instituto y es un fan del Gambito Budapest (ese libro de Moskalenko...). De juego sólido, me contó una vez que una vez ganó en unas simultáneas y para su sorpresa no hubo copa pero sí sandía...

Últimamente se halla enfrascado en la investigación de otras variantes del ajedrez, especialmente asiáticas como el ajedrez chino, el japonés...- y ahora busca editores para uno de sus libros sobre el tema. Para contactar con él podéis ir al tablón de anuncios de Ajedreznd o visitar su blog personal.

A ver si alguno le echa un cable...

4 comentarios:

LLORENÇ MAZA NAVARRO dijo...

Hola Joan, què tal? Soc el Llorenç. M´ha alegrat molt veure aquest article teu aquí al blog. Està molt bé. A veure si tinc sort i es publica el meu llibre, i de retruc, a veure si es populartizen aquestes variants tant interessants d´escacs, com passa, no ja als Estats Units i sobretot, als països asiàtics, com el Japó, etc........, sino també als països del nostre entorn, com ara França, Regne Unit, etc....., on pots trobar no només llibres i material de joc sobre això, sino que també hi han clubs i federacions própies, etc.......

Bé, que vagin bé les vacances. Llàstima que no ens poguem veure pel Torneig d´Alella, o en algun "bolo" estiuenc, com un Campionat de ràpides, etc.......

Fins aviat!!

Llorenç Maza.

LLORENÇ MAZA NAVARRO dijo...

Ah si, m´oblidava de dir que en general m´agraden les variants "extravagants" dels escacs, (com ara la Obertura Larsen, l´Obertura Bird, etc.....), i que gràcies a això he aconseguit molts bons triomfs, com ara el 2on lloc al Campionat Territorial de Barcelona, Grup del Maresme, de l´any 2008, (el 2006 també vaig quedar en la 2ona possició, però vaig fer Obertures més "normals"). Bé, aquesta "fama" ja em persegueix desde els meus temps al Colon, tot i que llavors no vaig tenir la sort de tenir tant encert com ara.

Bé, fins aviat!!

Llorenç Maza.

LLORENÇ MAZA NAVARRO dijo...

Ah si, quin cap que tinc, m´he oblidat de dir-te que vagi molt bé per Itàlia, a les vacances. A mi també m´agradaria molt anar, quina enveja que em fas!!

Vinga, fins aviat!!

Llorenç Maza.

Néstor Quadri dijo...

Hola Cátulo
Quería comentarte que en el sitio
www.opengames.com.ar se pueden jugar variantes del ajedrez como el benedicto, la justa de caballos o la revuelta campesina. Tambien se puede jugar al "ajedrez jubilado" que es una novedad que consiste en finales de peones y torres que es más rápido y sencillo para jugarlo on-line, como podés ver en mi blog
www.ajedrezjubilado.com.ar. Te comento que el sitio de juego es de mi hijo Silvio y ahora también está en idioma catalán. Buenísimo tu blog!! Te mando un afectuoso saludo desde Buenos Aires.